Juniorträning!

Schema för gruppindelning och tider finns att få av tränare Henrik Norström eller på kansliet.

Samtliga juniorer i träning måste vara medlemmar i Åmåls Tennisklubb (150:-/år).
Terminsavgiften ska betalas på Bankgiro 519-4725.

Träningsgrupp termin:

45 min/vecka 700:-/termin
1 tim/vecka 900:-/termin
2 tim/vecka 1.600:-/termin
3 tim/vecka 2.200:-/termin
4 tim/vecka 2.700:-/termin

Ingen träning under skolornas lov, höstlov, jullov, sportlov, påsklov och röda dagar.

Tävlande juniorer som deltager i ÅTK:s träningsgrupper har ett reducerat timpris vid bokning på helger (lörd-sönd), 50:-/tim, övriga dagar 80:-/tim.

Anmäl Dig genom att fylla i intresseanmälan i tennishallen eller kontakta:
Kansliet tel. 0532-159 49 eller mail info@amalstk.se

Intagning av nya juniorer i träning sker terminsvis och då måste man anmäla intresse om träning i god tid före varje termin (1-2 månader före terminstart)

Skriv ut nedanstående intresseanmälan och fyll i. Lämna till kansliet i Rackethallen eller fota ifylld blankett med telefonen och maila sedan till: info@amalstk.se.

Våra tränare

Henrik Norström